2009-09-27
 23:35:31

"Just det ja!"

Har nyss lagt mig i sängen bredvid min älskade sambo, och har en katt på magen och den andra nere vid fötterna. Tobias har redan stensomnat. Prata i sömnen är något han är helt fenomenal på, tex så satte han sig precis upp lite halvt om halvt och utbrast: -"Just det ja! Precis så är det, jag är världsklass!". Ja, ni hör ju på vilken självgod nivå snacket ligger på. :)

Nä, nu ska jag leta fram en film eller något avsnitt av en bra serie att se på. TV-utbudet är inte det bästa en söndag runt midnatt. Har redan sett de två första avsnitten av de sprillans nya säsongerna av One Tree Hill och Grey's Anatomy. Det har inte släppts några fler episodes än, så jag får helt enkelt hitta något annat. CSI är ingen högoddsare just nu.

God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: