2009-09-15
 15:29:49

New Moon





Jag vet att jag är nördig, men nu är det bara drygt 2 månader kvar till premiären. Jag gillar't!


Dagen har gått hysteriskt fort. Gick upp vid 9 och började plugga. När jag kollade på klockan nästa gång var den redan 1, snacka om att tiden gick fort. Ska lägga mig och kolla lite tv nu, sen bär det av till Göteborg runt halv sex för att kolla matchen mellan Kärra och Heid. Detta blir i sällskap med Jenny, Anna, Elin och Sofia (Nypan).

I morgon ska jag äntligen till skolan för första gången den här terminen. Kan väl säga som så att det jag har pluggat här hemma har gått in och raka vägen ut igen. Känns som att det behövs en föreläsare som sållar ut det viktigaste åt en. Dessutom har jag i stort sett skrivit av fasit på uppgifterna vi ska göra. Dock har jag faktiskt lärt mig mer av det än om jag hade väntat med att göra dem.

Nä, soffan väntar.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: