2009-09-25
 13:07:07

Tillbaka

Oj, nu blev det ett sånt där lågnt uppehåll från bloggen igen. Närmare bestämt en hel vecka. Har helt enkelt inte haft något jätte viktigt att skriva om, vilket jag väl i och för sig aldrig har, såvida man inte tycker att det är svinviktigt att veta vad jag gör om dagarna. Nu känner jag ändå att det är på tiden att jag skriver något i alla fall.
Vad har hänt sedan sist då? Om vi börjar där jag avslutade förra veckan så spelade jag match på fredagskvällen mot Torslanda. Det var en mindre lyckad match för egen del, men vi vann med 11 bollar. Anledningen till att den var mindre lyckad för mig var att jag drog på mig en lättare hjärnskakning och trampade snett med högerfoten, allt under samma halvlek. Det är inte många som hinner med. Lördagen spenderades med tjejerna i Göteborg för att kolla handboll, sen bar det av hem till mig för matlagning och film. Lina var hemma och förgyllde vår kväll med sin närvaro, mycket trevligt..! Resten av tiden fram tills idag har i vanlig ordning gått åt till sova, äta, träna och skola.

I morse gick jag och Tobias upp tidigt ihop. Han skulle iväg och träna kettlebells och jag hadde behandling hos naprapat-Jesper. Var där även i tisdags, fick lite ont i nacken och ryggen efter att jag åkte i golvet och slog i huvudet i fredags, och Jesper är mycket duktig på det han gör så nu är jag varken stel eller har ont längre. Nu är det bara den gamla hederliga träningsvärken kvar. Efter detta gick vi och handlade, och därefter hem för att äta frukost. Dum som jag var så lade jag mig i sängen för att läsa Aftonbladet, Klick och Hänt Extra, och vad händer då? Jo, jag somnar givetvis. Vaknade inte förrän klockan var 12 igen. Med andra ord en timlång power nap på förmiddagen. Hur ofta händer det?

Nu blir det till att damsuga, diska, byta kattsand och plugga innan Tobias kommer hem vid 4. Då blir det till att laga tacos. Ikväll ska vi iväg och kolla handboll med Johan. Höfers mot Guldkroken i herrernas div 3. Kan det bli bättre en fredagskväll? Svar ja. Antar att Tobias och Johan ska dit för att spionera, de möter ju båda lagen under hösten.

I morgon är det tidig träning på Sportlife. Gym och löpning står på programmet. Efter det bär det av till Trollhättan och Överby för lite shopping. Ska bland annat köpa mig minst ett par nya stövlar, blir troligtvis 2 eller 3 par. Vi har riktat in oss på Skopunketn. Där kostar nämligen stövlarna "bara" 300-500 kr styck, och handlar man 3 par skor så får man de billigaste på köpet. Me like.

Nä, nu väntar räkningarna som ska betalas. Lika bra att ta det med en gång.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: