2010-04-05
 21:24:20

Bloggen går i graven?

Ja, det kan mycket väl bli så. Det är liksom ingen idé att tvångsskriva ett inlägg i veckan. Hur kul är det? Inte ett dugg kul, varken för er eller för mig. Så till en början låter jag den vara kvar, men inläggen kommer ploppa upp sporadiskt och med rätt långa mellanrum. Bara så ni vet.

Har troligtvis ca 2 månader framför mig med 60% jobb (om jag får tjänsten) och 100% skola, plus en tenta jag ännu inte har gjort. Lägg till träning och jag kommer inte ha mycket tid över. Måste dessutom bestämma mig för hur jag ska göra med handbollen. Inte spela alls, byta klubb, osv. Tufft det där.

Har i alla fall förhoppnigar om (om jag lyckas få det där jobbet) en veckas ledigt i slutet av juli så att jag och Tobias kan åka på den planerade utlandsemestern. Som det ser ut nu lutar det åt Kreta. Håll tummarna för att det går vägen, vetja.

Nej, nu går jag ta mig tusan och tar mig en smörgås och en stor kopp te. Därefter styr jag nog stegen mot sängen trots att klockan inte ens är 21.30. I morgon väntar, precis som resten av veckan, arbete på uppsatsen med Johanna. På torsdag blir det dock besök på företaget jag eventuellt ska jobba på. Håll tummarna för att jag får jobbet med, vetja.

Shit, jag får inte glömma att kika in på Sportlifes hemsida. Ska nämligen boka mig och Tobias på ett spinningpass (60 min) på torsdag,och direkt efter ett corepass (30 min). Jag ångrar redan att jag föreslog det.

På återseende gott folk. När det nu blir...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: