2010-08-04
 20:32:36

Bloggen goes all over the place

Jag tänker införa en ny liten grej här på bloggen. Titt som tätt kommer jag lägga ut ett recept på något smaskigt som jag antingen har fått smaka, gjort själv eller hittat på nätet. Det blir lite roligare så, inte bara en massa tjafs om vad jag ägnar mina dagar åt. Dessutom tänker jag mig lite mer inlägg om musik, kläder och filmtips. Jag ser ju som bekant en del filmer, en liten passion jag har. Framåt hösten kommer det givetvis bli en hel del handboll i bloggen också, framför allt om Tobias nya lag Hallby men även om mina gamla lagkamrater i Kropps. Det gillar ni väl?

Nu känns det som jag lovar allt för mycket igen, men jag måste ju ha något att göra i Jönköping i börja. Innan jag kommer in i allt och skaffar mig en umgängeskrets, liksom. Vad passar då bättre än att blogga? I thought so.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: