2010-08-11
 15:36:41

Då var det klart.


Lyckades, mot alla mina förväntningar, att klara uppkörningen idag. Så nu har även 23-åriga jag ett körkort. Det var verkligen på tiden. Känns rätt sjukt att kunna säga att man har körkort, och framför allt känns det sjukt att få köra själv utan någon annan bredvid mig. Det tar nog ett tag att vänja sig.

Nu ska jag fira tillsammans med katterna genom att laga kyklingwok till mig själv och öppna en tonfiskburk till missarna. Kör nog lite glass till efterrätt dessutom, handlade nämligen två Carte D'or häromdagen, Straciatella och Crema di Mascarpone tror jag de heter. Sjukt goda i alla fall.

Ikväll blir det till att se tjejerna spöa skiten ur Kärra. Det vore nog gott för deras självförtroende att göra det, och framför allt är det alltid en go känsla just att vinna mot Kärra.

Nu är det bara två dagar kvar till min älskling kommer hem igen, och framför allt är det bara 3 dagar kvar tills Jennys fest på lördag. Oj vad jag ska slå klackarna i taket då. Det kan ni slå er i backen på.

Hej svejs!


Jerry

Asså jag bara älskar att du ska köra all in och slå klackarna i taket :) det kan inte bli annat än bra på lördag :) puss på dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: