2010-08-09
 19:36:58

I did OK.


Klarade allt av teoriprovet idag. Tyckte att många frågorna var rätt luriga, men jag jag fick hela 62 av 65 så jag antar att jag inte var helt bakom flötet ändå. Hur som helst är det himla skönt att ha det gjort, nu ska jag bara se till att klara uppkörningen. Förhoppningsvis på första försöket. Håll tummarna, vetja.

Har för övrigt inte gjort många knop idag. Mår lite halvkasst, har en sjuhelsikes huvudvärk och är matt i kroppen. Dessutom börjar lite illamående komma krypandes. Blev riktigt svimfärdig när jag bar hem matkassarna från affären förut. Äcklig känsla det där. Har i alla fall fått i mig såväl mat som glass så det går ingen nöd på mig. Lägger mig tidigt ikväll och hoppas på att jag vaknar kry och utvilad till jobbet i morgon. Kanske är det all nervositet som har med körkortet att göra som spökar, vad vet jag.

Nu blir det till att se Shutter Island innan det är sängdags. Andra gången jag ser den, men vad gör det när den är så himla bra och man inte har något bättre för sig. Är ju ensam igen eftersom Tobias åkte tillbaka till Jönköping i morse. Det gillar jag inte, men han måste ju jobba. Hur som helst kommer han hem på fredag igen, vilket jag redan längtar ihjäl mig efter. Vi kommer antagligen tillbringa merparten av helgtimmarna i Lysekil eftersom Hallbys u-lag ska spela Havets hus-cup där, och det måste ju Tobias se på. Där kommer även även Jossan och Emelie att spela med Lidköping. Ska bli kul att se nya föreningen för första gången, många av mina gamla lagspelare från Linne och Kållandsö spelar ju numera i ett och samma lag. Önskar att jag också kunde vara med där. Dessutom blir det fest hos Jenny i hennes nya lägenhet på lördag. Antagligen blir det den sista innan jag flyttar, och det känns himla konstigt. Känns som ett ypperligt tillfälle för All in x 2. Det vill säga minst en flaska vin och en massa shottar. Vi kör nog på det. Fullt ös medvetslös.

Arrividerci.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: