2010-08-04
 20:14:12

Letters to Juliet


Ge mig filmen nu, verkar ju himla mysig. Hade jag haft tid så hade jag sett den ögonaböj, men tyvärr måste jag ta ett bad och efter det plugga teori. Varför dröjde jag så jäkla länge med att börja med det där jäkla körkortet? En sak är i alla fall säker, mina barn kommer bli tvingade att ta körkort sekunden de fyller 18. Jag ska inte vara så snäll som mina föräldrar har varit med skjuts överallt.  




I morgon är jag ledig från jobbet och ska nog fördriva dagen med en storstädning. Ska slänga precis allt som inte ska med flyttlasset till Jönköping, såväl kläder som papper och småprylar. Alla skåp, lådor och korgar ska gås igenom. Ger blanka fan i om det är mn lediga dag, jag vill ha det gjort. Med en bra ljudbok i öronen är det helt okej och går dessutom rätt fort. På kvällen hoppas jag på en skaldjursbuffé på Cheers med Anna och förhoppningsvis några fler från handbollslaget. Min brillianta idé såklart. Hoppas givetvis på att det finns både kräftor och räkor, men jag lyckas ju alltid äta mig mätt på baguetter och aioli.

Bara två dagar tills min älskling kommer "hem" ♥ Fortfarande ingen lägenhet i Jönköping dock, börjar bli riktig trött på det. Har hittat en riktig drömlägenhet på Blocket men annonsören har inte svarat på mitt mail. Däremot ringer en tjej som har en lägenhet åt oss klar Tobias i morgon, vi ska bara kläcka det faktum att vi har katter för henne. Hoppas det är okej.

Hej så länge!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: