2010-08-10
 12:13:44

Sjuk och hemma från jobbet.


Kände mig ju inte på topp igår och det blev inte bättre av en natts sömn. Snarare värre. Huvudvärken är kvar trots flera alvedon, kroppen är helt slut och halsen gör så ont att jag knappt kan svälja. Finns det nåt värre? Fick för mig att äta rostade mackor till frukost, men det gick ju inte alls. Två muggar te och två glas vaniljyoghurt fick det bli i stället. Och det har ju resulterat i att jag fortfarande är hungrig, inte fan blir man mätt på yoghurt.

Hur som helst var det egentligen jobbdag idag, men jag hade inget annat väl än att ringa och sjukanmäla mig. Man får alltid ångest när man är hemma, i alla fall när man vet att man förlorar en massa pengar på det. Men men, jag hoppas att jag är någorlunda frisk till i morgon i stället. Det måste jag bara vara.

Tror det blir filmtittandes i soffan hela dagen lång, därför har jag laddat upp med Salt, Inception och Shutter Island. Orkade aldrig se den sistnämnda igår nämligen.

Mår jag bättre framåt kvällen tänker jag även börja packa lite smått. I alla fall röja bland alla smågrejor, typ papper och böckern osv. Lika bra att slänga allt som inte behövs redan nu så slipper man det sen. Har dessutom beordrat Tobias att åka och köpa 10 st blåa IKEA-påsar innan han kommer hem på fredag. De är himla bra att packa kläder och sånt i som ska med, eftersom de är så lätta att bära och tål en del vikt. Toppen helt enkelt.

Nu:







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: