2010-08-12
 21:17:15

Teacher


Har haft med mig en ny tjej på jobbet idag, hon som ska ta över min tjänst när jag flyttar. Elin heter hon i alla fall och är riktigt jäkla trevlig. Toppentjej helt klart. Hur som helst får jag agera "lärare" just nu genom att lära henne alla arbetsuppgifter, dvs saker som jag själv knappt kan än. Så jag sitter mest och kollar på medans hon gör/testar allting. Lite smått långtråkigt men det är ändå helt okej.

Efter jobbet tog jag en tur på stan för att handla lite smått, besöka systemet och fynda lite kläder till lördagens bravader hos Jenny. Hoppas på en toppen kväll. Orkade inte laga någon mat, vilket händer allt för ofta nu när jag bor själv, så jag slängde in en pizza i ugnen. Jag är inte den som klagar, är en riktig sucker for pizza veckans alla dagar.

I morgon väntar jobb igen och därefter blir det troligtvis en tripp till Lysekil med Jenny för att kolla handbollscup. Tobias kommer vara där och jag längtar ihjäl mig. Jag skulle nästan vilja påstå att det här med att vara ifrån varandra ett par veckor är toppen, då blir det ju helt kanon när man väl träffas.

Ser klart på CSI:Miami och sen stupar jag nog i sängen. Är helt slut och kommer förmodligen somna ögonaböj.

Bye.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: