2010-08-10
 20:36:50

The Hills


Tror allt att jag är på bättringsvägen. Framför allt hoppas i alla fall att jag är det, och i synnerhet intalar jag mig att det är så. Huvudvärken är nästan borta och kroppen känns något bättre. Eller ja, så bra den kan kännas efter en hel dag på soffan antar jag. Har nämligen inte rört mig många meter. De få gångerna jag har rest mig upp har det antingen varit för att gå till köket för att hämta nåt att äta eller till toaletten. That's it. Duschen för en stund sen piggade i alla fall upp och var riktigt go. Jag som normalt sett hatar att duscha, men som i stället älskar att bada.

Har givetvis inte sett alla filmer jag tänkte se under dagen, men Inception är i alla fall avklarad. Trodde den skulle vara mycket bättre faktiskt. Den är rätt invecklad och konstig men helt klart sevärd. Tre handbollar till den. I stället för att se de andra två har jag kört ett The Hills maraton. Håller på att plöja igenom säsong 5 och har hittills sett 14 avsnitt. Vet inte om man kan säga att det är sjukt bra, men sjukt underhållande är det i alla fall. Något som är väldigt irriterande dock är att avsnitten bara är 20 minuter långa (utan alla pauser). Varför inte lägga ihop 2 liksom och i alla fall ha 40 minutersavsnitt. Tänkte se ett par till innan jag går och lägger mig.

I morgon väntar lunchdate med Jenny, såvida jag inte mår sämre. Och det får jag absolut inte göra. Har nämligen lite andra saker som ska fixas också.

På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: