2010-08-07
 12:09:18

Tjena.

Lördag förmiddag och klockan slår alldeles strax 12. Vad har jag gjort hittills? Inget mer än att käka frukost, tagit på mig och haft kvalitetstid (bör ej misstolkas) med Tobias i sängen. Han visade en massa program på sin nya dator. Nu har han börat fixa med tvätten och tagit en promenad bort till Johan, som han jobbade hos innan, för att hälsa på. Samtidigt tänkte jag plugga lite teori, men det går sädär. Har ännu inte börjat utan sitter i stället och läser en massa bloggar. Jag ska ta tag i det. Snart.

När tvätten är klar tänkte vi ta en promenad ut till Svenskholmen för att kolla Offshore VM. Ingen av oss är egentligen intresserad av snabba båtar, men vad fasen, det är ju inte varje dag det är VM i Uddevalla. Dessutom behöver jag ut och röra på mig, det har varit alldeles för lite sånt sen vi kom hem från Rhodos. Jag har verkligen gått från att träna hårt 4-5 dagar i veckan med handbollen till att inte göra någonting alls. Höll ju igång bra ett tag med långpromenader och styrka med egna kroppen flera gånger i veckan, men det sista har jag bara legat på soffan och latat mig. Intalar mig att jag ska börja på Friskis & Svettis när jag väl är i ordning i Jönköping.

Ikväll blir det filmmys och god mat med Tobias. Man får passa på när han är hemma, för på måndag blir jag gräsänka en vecka igen.

So long!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: