2010-08-16
 14:13:31

Update


Fredag
: Efter en heldag på jobbet åkte jag med Anna och Jenny till Lysekil för att kolla handboll. Såg bland annat Tobias juniorer i Hallby, Kropps och Lidköping. Sjukt kul att träffa Jossan och Emelie. dessutom fick jag ju med mig min älskling hem.

Lördag: Började dagen 06.30 med att tvätta. Åkte sedan till Lysekil med Tobias. Körde dessutom för första gången, jäklar vad konstigt det känns att kunna göra det. Var hemma vid 17 igen och då var det bara att göra sig i ordning för utgång. Kvällen började med pizza hemma hos Jenny och fortsatte sedan med spel och andra upptåg. Utekvällen blev väl inte speciellt minnesvärd. Tror hela Uddevalla hade valt att stanna hemma för ute var det bara vi och en massa 18-åringar. SoHo besöktes för första gången, och även den sista eftersom de stängde i helgen. Det varade inte länge direkt.

Söndag: Blev väckt av Tobias som undrade om jag skulle med till Lysekil igen. Följde med och vi fick även med oss Jenny, Elin och Frida ut. Ångrade redan i bilen att jag följde med, hade nämligen the hangover from hell igår. Eller ja, det är nästan så att den är kvar idag med. Mår fortfarande inte toppen, även om det är ljusår bättre än igår. Ska aldrig någonsin shotta upp en halv flaska Sourz igen. Himla dumt gjort. Avslutade dagen i soffan framför tv:n med Tobias och varsin kycklingkebabrulle. Så jäkla gott.

Måndag: Äntligen sovmorgon. Har bland annat sagt hej då till Tobias som har åkt tillbaka till Jönköping. Egentligen skulle han inte komma hem nästa helg, men nu blir det så ändå. Lördag till måndag. Gött. Har även fått till en storstädning här hemma. En tjej kommer nämligen och kollar på lägenheten ikväll och då vore det ju bra om det ser bra ut. Ska dessutom träffa en tjej klockan 15 som ska köpa en kursbok av mig. Har dessutom fått sålt 3 stycken tidigare i veckan. Skönt att bli av med dem och framförallt kul att få lite oplanerat tillskott i plånboken. Ikväll blir det nog till att fortsätta lite med packandet. Ska ställa upp allt som ska slängas på vinden, och eftersom det blir en del så måste jag få till en tripp till tippen igen innan vi flyttar. Hoppas jag och Tobias hinner det på söndag. Har även insett att jag inte tänker flyttstäda själv. Det är bra mycket mer saker som ska göras än man tror, så jag köper helt enkelt den tjänsten av nåt städföretag. Det får vara värt 1500-200 kr, eller vad det nu kan kosta.

Nu ska jag laga lunch, och inte vilken lunch som helst. Jag bara älskar makaroner med Felix köttbullar i gräddsås. Tobias är inte lika förtjust i dessa så då passar jag på när jag är själv. Dessutom räcker en burk till såväl lunch idag som lunchlåda till jobbet i morgon.

Bye.


Anonym

Smart att sälja de gamla skolböcker.Goa extrapengar. Finns det nån sida på nätet man kan göra det på eller är det genom kontakter du gör det?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: