2010-08-21
 22:02:03

Uppskattat besök


Sorry för den dåliga uppdateringen sista dagarna. Har helt enkelt haft annat för mig. I onsdags fick jag besök av Johanna, min bästis från skolan you know. Hon sov över här till torsdag så onsdagskvällen bestod av tacos, vin och filmen Valentines day. Torsdagen spenderade vi med att lusläsa nya IKEA-katalogen, den gillar vi himla  mycket.

Annars har jag fixat och donat här hemma samt jobbat. Fick rensat det sista på vinden idag samt i alla skåp här hemma. Nu ska allt bara packas ner i flyttkartongerna, sen är det bara att flytta. Har dessutom beställt flyttstäd. 2100 kr kostar det, men jäklar vad skönt att veta att man inte behöver göra ett jäkla skit när alla saker är ute ur lägenheten. Det enda jag behöver göra är att frosta ur frysen innan, allt annat sköter städfirman. I deras flyttstäd ingår nämligen städning av precis allt som går att städa.

Har ägnat resten av dagen åt att tvätta och kontakta alla företag vi på något sätt har samröre med för att meddela den nya adressen. Det tog sin lilla tid men då slipper jag ha eftersändning sen. det är ju lika bra att alla företag skickar rätt direkt. Dessutom brukar vi inte få några brev från privatpersoner, så vi får ta smällen om vi skulle missa ett sådant.

Nu ska jag ägna resten av kvällen åt mys med min älskling som precis kom innanför dörren.

I morgon blir det handbollstittande hela dagen och dessutom har vi ett mission; att plocka isär sängen så att den är klar för flytt nästa helg. Det närmar sig..

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: