2010-08-05
 15:54:07

Hey ya.

 

Låt som när du är ledsen sörjer till?

David Gray - This years love (vill ha den på min förhoppningsvis väldigt framtida begravning)

Beroende av:

Alldeles för mycket socker.

Vad tror folk om dig?

Att allt i mitt liv är lätt och att jag aldrig har några motgångar.

Vad får du oftast komplimanger för?

Är himla dålig på att ta emot komplimanger.

Hur imponerar man på dig?

Man är självsäker och sig själv.

Brukar du skratta för dig själv?

Ja, typ jämt.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

God natt.

Var bor du?

Uddevalla, snart Jönköping.

Trivs du där?

Som fisken i vattnet.

Hur svarar du i mobilen:

"Hallå" eller "Hej, det är Malin".

Vem ringde du senast?:

Anna B.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

Tobias berättade att vi har klart med en superlägenhet i Jönköping.

Brukar du komma i tid:

Verkligen jämt, till och med för tidigt.

Hur känner du dig nu:

Trött, glad och nervös.

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart och vit.

Vad tycker du om fötter:

Har inte speciellt myclet emot dem, men de är väl inte det fräschaste  på kroppen precis.

Vad saknar du:

Tobias och min familj. Inga materiella ting i alla fall.

Hade du en bra kväll igår:

En helt okej, var lite ensamt dock. Jag och katterna framför tv:n.

Favorit dryck på morgonen:

Smoothie.

När brukar du oftast gå och lägga dig:

När jag jobbar: kl 22, annars när jag är trött. Logiskt.

Är du blyg?:

Beror på tillfället. Ibland jätte, ibland inte det minsta.

Sysslar du med någon idrott:

Nej, nu är handbollsskorna lagda på hyllan efter 15 år.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Nej, men vid andra.

Har du spytt offentligt:

Nej, men på offentlig toalett.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Inte den blekaste.

Är du nöjd med ditt liv:

Väldigt.

Är du bortskämd:

Ja, jag är nog det. Men jag utnyttjar det inte för den sakens skull.

Vad gör du i morgon:

Jobbar och myser med min älskling som kommer hem.

Vad är det värsta du vet?:

Det absolut värsta? Utan tvekan ormar.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Ja, jag har helt underbara vänner.

Vad är det finaste du fått?:

Uppskattning och kärlek.

En speciell dag du minns:

När jag träffade Tobias första gången, så klart.

Du samlar på:

Om man frågar Tobias, handbollsskor.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Tobias. Om det inte är han jag är arg på förstås.

När grät du senast:

I söndags.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Åka till Maldiverna och spara (hey, jag är ju ekonom).

Vill du gifta dig:

Till 99 % nej. Lämnar dock 1 % åt framtiden.

Vill du ha barn:

Givetvis. Två stycken.

Är du musikalisk?:

Jag är inte tondöv i alla fall.

Vad dricker du helst när du är törstig:

Superkall cola eller isvatten.

Bor dina föräldrar tillsammans:

Jajemen.

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Allt för många gånger.

Biter du på naglarna:

Har egentligen slutat, men det händer ibland.

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: