2010-12-15
 13:14:18

Galaj

Efter en heldag i med jobb i Landsbro samt möte och sen träning igår är jag helt slut. Skulle mer än gärna åka hem och lägga mig i soffan resten av dagen. Nu blir det ju inte så eftersom vi ska på idrottsgala ikväll. Tobias ska som sagt dela ut pris och jag hänger helt enkelt bara på. Tackar ju inte nej till trerättersmiddag direkt. Dock har jag lite klädproblem. Eftersom jag knappt varit hemma sista veckan har jag inte kunnat kolla vart mina finare klänningar tog vägen i flytten. Det är nämligen galaklädsel som gäller. För att råda bot på problemet blir det strax en sväng fram på stan i hopp om att hitta en långklänning att ha på mig. Slutar helt enkelt lite tidigare från jobbet idag för att hinna med allt. Måste käka lunch också. Har än så länge inte hittat någon klänning, lär säkert inte göra det heller, så i värsta fall får jag hem och panikleta.

Missar givetvis Sveriges avgörande match mot Ungern ikväll. Har en svag känsla av att pressen blir för stor och att de inte kommer gå vidare. Hoppas givetvis att jag har fel för det vore riktigt collt om de gick till semi. Där väntar ju i och för sig förmodligen Danmark. Laget har gått fram som en ångvält än så länge och jag hoppas att de tar hem EM-guldet. Danmark alltså. För Sverige når nog tyvärr inte dit.

På återseende!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: