2010-12-07
 16:37:00

Love the way you lie

Sjukt skönt att vara på benen igen, dock är min hals allt annat än bra. Är den värre i morgon så får jag väl ringa vårdcentralen och be dem kolla vad det är för fel. Har säkert åkt på en halsfluss eller annat skoj, det vore ju verkligen grädden på moset just nu kan jag säga. Helt osant tajmat med tanke på att vi har sista matchen innan jul på söndag. Dock räknar jag inte med att spela på söndag, har ju missat veckans två första träningar och eventuellt missar jag den i morgon, om inte något mirakulöst inträffar. Så även om jag är bra tills på söndag så förstår jag om tränarna väljer att ta med någon annan, det köper jag verkligen.

Såg Sveriges match mot Tyskland igår och kunde konstatera följande saker:

♦ Linnea Thorstensson sjukter definitivt inte hårdast och bäst i världen, det gör Tysklands vänsternia Mietzner. Sjuuuuukt, hon tar liksom inte ens i och skjuter från 10 meter. Och framförallt är hon så lång (192 cm) att hon knappt behöver lyfta från golvet.

♦ Helgesson är så förbannat underskattad, dock ska hon inte spela hela matcher utan hoppa in precis som igår.

♦ Vart tog Grit Jurak vägen? Var hon ens med?

♦ Bella Gulldén är överskattad. Visst hon gör bra matcher i Sävehof, men i landslaget? Rätta mig om jag har fel.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: