2010-12-05
 18:31:04

Så. Jäkla. Tröttsamt.

Blev inget Brolänge med hotell och framför allt hotellfrukost i helgen. Tobias fick hämta mig i panik på jobbet i fredags. Mådde ju lite konstigt hela veckan med bland annat illamående och yrsel, men det var inget påtagligt. Trodde mest det berodde på att jag ätit för lite och framförallt för dålig mat. Dock eskalerade det strax innan lunch i fredags, åkte hem och spenderade en dryg halvtimma på toaletten med kostant kräkande. Gick därefter och lade mig och sov ett par timmar, och mådde ändå något sådär när jag vaknade. Har inte spytt något mer under helgen men jag har ingen ork, är typ svimfärdig hela tiden, mår konstant illa och har feber. Det är precis att jag kan äta. Får ta små portiner och äta oftare. Hur som helst hoppas jag det är bättre tills i morgon så att jag kan jobba. Det ska mycket till för att jag ska vara hemma, det är inte mer än typ 1,5 månad sen jag var hemma en hel vecka från jobbet.

Har med andra ord varit en lugn helg, vilket jag i och för sig verkligen behövde. Har sett fyra filmer, nya Harry Potter, The Social Network, Penelope och Shooter. Dessutom nya Vampire Diaries och några Criminal Minds/CSI.

Lagade en tacogratäng för någon timma sen, tänkte att jag gör en rejäl medan jag ändå håller på. Räckte till 5 enorma matlådor och en tallrik var till mich och Tobias idag. Skönt att veta att det finns i frysen om det behövs. Frågan är vad jag ska laga i morgon, hoppas jag hinner åka och handla för kylskåpet gapar tomt på färskvaror.

Träning blir det nog inte i morgon, vill så himla gärna eftersom vi har sista matchen innan jul nästa helg. Dock beror det på hur jag mår, har jag ingen feber och halsen inte gör ont så kanske jag är med lite smått.

Nej, nu blir det en kopp glögg och ett par apelsiner till handbollen på tv i väntan på att min älskling ska komma hem.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: