2010-12-28
 12:52:59

Sista veckan 2010

Så var julen över för den här gången. Givetvis gick den alldeles för snabbt, som vanligt. Fick i alla fall himla bra julklappar, men det är inte poängen med julen längre. Framför allt så handlar det om att vara med familjen och de man tycker mest om. Shit, jag låter ju som en gammal kärring. Men okej, då är jag väl det.

Årets julklappar (naturligtvis utan inbördes rangordning)
♦ Duntäcken
♦ Pengar till att köpa riktiga kuddar, IKEA funkar helt enkelt inte
♦ Korsörhängen och korshalsband
♦ Pengar
♦ Världens mysigaste plädar (4 st dessutom då såväl min som Tobias mamma köpt exakt likadana)
♦ Choklad och godis i mängder
♦ Skålar med text på
♦ Stort fat med olika "fack" till typ godis, tacos
♦ Prydnadsbokstäver
♦ Lite annat smått och gott

Resten av veckan ser ut så här:
♦ Träning ikväll.
♦ Jobb i morgon och därefter tänkte jag försöka mig på en solning (börjar bli lika vit som snön).
♦ Lager 157 på torsdag samt träning på kvällen. Inget jobb, har tagit ledigt.
♦ Nyårsafton spenderas med Tobias, Martin, Bea, Linda och Niklas. Troligtvis bowling och trerätters på kvällen.
♦ Lördag går åt till att slappa och ta bort julsaker.
♦ Söndag börjar Hallbybollen och jag ska sitta i sekretariatet. Likaså på måndagkväll.

På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: