2010-02-22
 17:29:28

H*lvetes j*vla f*an!

Besviken, arg, uppgiven. Det är vad jag är just nu. Tentan visade sig innehålla typ allt annat än jag pluggat på. Det är lika kul varje gång en lärare frågar om just de sakerna som snabbt drogs över på föreläsningarna som om det inte vore värt att veta. Verkligen kul. Hur som helst kom jag på direkt efter att jag troligtvis har gjort 2 jätte missar i de två frågor jag faktsikt kunde. Riktiga slarvfel. Om jag inte misstar mig så har jag skrivit 5000+1500 på ett ställe där jag mycket väl vet att det skulle vara 5000-1500. Hur kan man göra ett sådant jäkla nybörjarfel?! En 5-åring hade klarat av det. Hoppas jag kan få några poäng på frågan trots fel på själva svaret. Uppställningen på t-konton är troligtvis helt rätt. Hoppas, hoppas. Den andra missen var att jag tog med ett t-konto på en uppgift där det kontot inte alls skulle vara med. Därav blev svaret på frågan fel. Åh, jag blir bara ännu mer arg när jag skriver det för det är sådana sjuka fel. Det finns bara inte att man gör dem. Tror dock att jag kan ha rätt på frågan om koncernredovisning, och den var värd hela 12 poäng. Gränsen för godkänt är 19, så har jag tur så lyckades jag skrapa ihop 7 poäng till. Dock är jag skeptisk, ställer in mig redan nu på att det kan bli omtenta.

Nu beger jag mig iväg till träningen och släpper allt vad tenta heter.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: