2010-02-25
 14:50:16

Holiday

Nu beger jag mig snart hem mot Lidköping tillsammans med Tobias. Man får passa på när både skola och handboll tillåter. Det tar dock emot att lämna mina små kissemissar hemma alldeles själva. Får helt enkelt inse att det är katter och att katter klarar sig själva i 2 dagar. Tobias lillebror Rickard (som bor dörr-i-dörr med oss) matar dem 2 ggr om dagen, så någon nöd ska det väl ändå inte gå på dem.

Hade ju tänkt gå upp och kolla hockeyn i morse, men jag var både trött och förutspådde en förslust så jag låg med gott samvete kvar i sängen. Ärligt talat, ska det vara så jäkla svårt att slå Slovakien med alla dessa så kallade svenska superstjärnor i laget? Uppenbarligen. Och att Alfredsson blev vansinnig på Max G i intervjun när denne frågade om Tre Kronors prestation är ett fiasko. Pinsamt. Hela jäkla världen fattar väl att det är ett fiasko. Svälj det liksom.

Nåväl (helt sanslöst vad jag använder det ordet frekvent i mina inlägg), nu blir det till att smälla i sig en bit morotskaka med glasyr samt ett stort glas päronsaft. Om 10 min slutar Tobias och då åker vi direkt.

Kan för övrigt berätta att jag nu har smakatt på alla 3 kakorna jag bakade igår, och alla får (efter en helt objektiv bedömning) 9 av 10. Så jäkla grym är jag på att baka. Shit alltså.

På återseende gott folk.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: