2010-02-14
 18:04:23

Måndagsbloggen?

Tobias gjorde ett mycket riktigt uttalande härom dagen. Min blogg borde kanske döpas om till måndagsbloggen. Jag skriver ju i stort sett bara på måndagar, främst eftersom jag då är själv hemma och inte har något annat för mig. Nåväl, jag får väl försöka bättra mig så att jag inte behöver fundera på vilken veckadag min blogg ska döpas efter. Löser det hela med att sätta upp målet att försöka få in i alla fall ett litet inlägg varje dag.

Eftersom det nästan har gått en vecka sedan förra inlägget så förstår ni ju att det har hänt en del. dock inte nåt utöver det vanliga. Som vanligt har veckodagarna gått åt till handboll och skola. Helgen däremot har varit lite mer innehållsrik. I fredags hade jag och Tobias en riktig myskväll med god mat och film. Lördagen innehöll handboll och på kvällen blev det utgång. Riktigt kul var det.

Den här dagen har inte varit särskilt produktiv. Efter gårdagen är jag riktigt sliten och allt jag har fått gjort är att plocka undan lite här hemma och kolla på tv. Hade planerat att plugga en hel del idag, men så blev det alltså inte. Från och med i morgon blir det panikplugg eftersom det bara är en vecka kvar till tentan.

En extra hälsning går till min älskling Tobias eftersom det är Alla hjärtans dag idag. Älskar dig! Dessutom skickar jag en hälsning till mamma, pappa och Marcus. Ni betyder allt.

Eftersom det är lite segt idag så har jag unnat mig hemkörning av bakismat. Pizza givetvis. Det är livsfarligt när man inte ens behöver ha kontanter hemma, för numera går det nämligen att beställa via nätet och betala med kort. Sjukt. Har givetiv köpt till älsklingen min också så att han har något att äta när han kommer hem från dagens match i Falköping.

Så, nu blir det pizza, cola och Greek på tv:n. Love it.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: