2010-02-02
 21:50:07

OMFG!

The Vampire Diaries. It's freaking fantastic! Helt ärligt så är jag totalt såld. Kollade första avsnittet igår kl 23. Sedan dess har jag sett 6 avsnitt. På ett dygn alltså. Ni fattar besattheten. Om man älskar Twilight, som jag gör, så är den här serien ett måste. Man blir lite kär i varenda manlig karaktär (ögongodis big time) och tjejen är så förbannat vacker så det finns inte. Normalt sett så sitter jag framför datorn på tisdagar och väntar på att ett nytt avsnitt av One Tree Hill ska läggas ut. Så var inte fallet idag. Jag skiter helt i OTH, jag vill ha mer TVD och kommer inte bry mig om något annat tills jag plöjt igenom de 12 avsnitt som finns än så länge av första säsongen. Därefter förtsätter det med ett avsnitt per vecka. Dessutom börjar ju serien sändas i Sverige (TV6) den 11 februari och jag kommer säkerligen se den en gång till då. Jaja, nog av min besatthet. Eller förresten. Serien har helt sjukt grym musik också. Här är en låt jag fastade för och som nu är en riktig favorit. Otroligt vacker.



Annars har dagen gått åt till att handla, laga mat och baka ananaspaj som jag bjöd mina lagkamrater på hos Jenny nu ikväll.

I morgon väntar skola på eftermiddagen och på kvällen ska jag förhoppningsvis kolla tjejernas match i Göteborg mot Heid. En vinst där vore riktigt gött.

Nu börjar snart finalen av Paradise Hotel. Heja Jackie!

XoXo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: