2010-02-01
 22:45:27

Paradiset

Näst sista dagen av P.H nu och, sanna mina ord, det börjar hetta till. Rävspelet kommer fram och alla ljuger för alla. I like it. Att vara säker (som Andreas precis sa att han är) är ju helt idiotiskt i det sällskapet och i den situationen. I morgon får vi se vem som spelar bäst, då avgörs alltihop. Jag tror inte att Jackie är någon högoddsare och sätter en peng på henne.

Skolan idag var lugn och föreläsaren seg som vanligt. Träningen efter var också lugn. Var med på uppvärmningen och sen körde jag som vanligt vid sidan av. Fotarbete samt lite situps, utfallssteg och fotrehab hann jag med. Är så trött på att inte kunna träna handboll fullt ut. Förhoppningsvis får jag ett positivt samtal från läkaren på torsdag som säger att jag kan börja träna på måndag. Det vore ju toppen!

I morgon väntar städning, lite plugg, ungdomsmottagningen (ska förnya p-piller receptet så ni inte tror något annat), bakning (ska bjuda tjejerna i laget) samt en liten lagträff på kvällen hos Jenny. Matlagning blir det givetvis också och i morgon känner jag för egengjorda pannbiffar och egengjorda potatisklyftor. Lägg märke till att jag poängterar egengjorda. Mycket viktigt.

Nu blir det till att kolla klart P.H och sen ska jag börja kolla serien The Vampire Diaries (yes, ännu en serie att följa). Enligt Elin är den grymt bra och dessutom ryktas det om ögongodis. Till det gör jag mig en kopp te och fruktsallad. Gotteligott.

Sayonara dudes.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: