2010-02-17
 18:02:26

Tenta på ingående

De sista dagarna har jag spenderat i skolan med söta, lilla Johanna. I måndags hade vi föreläsning och igår träffades vi för att jobba på vårt PM som ska lämnas in snart samt för att börja plugga på tentan.

Hela den här dagen har jag fördrivit genom att skriva sammanfattningar om de olika avsnitten vi ska kunna. Är nästan klar, det sista tar jag i morgon. Orkar inte mer idag, ser snart metoder och siffror framför mig när jag blundar. Usch. Hur som helst känns det rätt okej med tanke på att jag har 4 dagar kvar på mig att försöka få in allt i skallen. Så tidig brukar jag ju inte direkt vara. Den vanliga proceduren är ju att plugga som en idiot dagen innan. Har dock kommit fram till att hur jag än gör, hur förberedd jag än är, så blir jag aldrig nervös inför en tenta. I början kunde jag bli det men det är numera som bortblåst. Filosofin "det går som det går" passar mig alldeles ypperligt.

Nu blir det ryggläge i soffan en stund tillsammans med ipoden. Ljudbokjäkeln Aldrig fucka upp tar ju för bövelen aldrig slut. Sen väntar träning och dagen till ära är det återigen Stefan Lövgren som håller i den. Hade bra gärna velat vara med, förra gången var sjukt skoj. Jag får helt enkelt nöja mig med att titta på samtidigt som jag står på min balansplatta och gör alla trettielvatusen tåhävningar.Det där kan lätt misstolkas. Jag gör alltså inte tåhävningarna PÅ balansplattan. Det känns lite överklass.

I morgon väntar återigen skola och efter det tentaplugg och träning. Just so you know.

Nåväl, so long.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: