2010-07-20
 22:32:05

Aloha Rhodos!

Yes, i morgon klockan 17.40 lyfter planet mot varmare breddgrader. Ska bi så himla gött att bara få bada och sola samt mysa med min älskling konstant i vecka. Det underlättar säkerligen även det faktum att vi kommer att vara särbos i en månad när vi kommer hem tills även jag tar mitt pick och pack och flyttar till Jönköping. Kvalitetstid är ordet. Det värsta är ju dock att lämna katterna. Ni som känner mig väl vet att jag är sjukt fjantig när det gäller dem och att jag praktiskt taget behandlar dem som mina små barn. Har i alla fall laddad upp med typ 10 burkar tonfisk som Rickard och familjen Nordendorph/Hagström ska få mata dem med. Då vet jag att de i alla fall äter.

Har ringt och pratat med tjejen som vi eventuellt ska hyra lägenheten av, och det verkar mycket positivt. Lägenheten ligger i samma hus som stadshotellet, dvs mitt i centrum precis vid vattnet, den är på ca 60 kvadrat, katterna är okej att ta med, det är relativt billig hyra där det mesta ingår,  det är 3:e våningen, det finns hiss och balkong, badrummet är helkaklat och hela lägenheten relativt nymålat. Låter ju toppen. Tobias kollar på den direkt när han flyttar nästa vecka och om vi vill ha den så verkar det som vi får den direkt. Toppen!

Nej, nu ska jag och T packa klart det allra sista så att vi bara kan städa i ordning och åka i morgon. Kommer troligtvis inte kunna få till något inlägg under semestern så ni får helt enkelt hålla ut tills jag kommer hem. Det fixar alla ni hundratals som läser va?

På återseende.






Jerry

Jag tror att det är bäst att jag får lösenordet och bloggar lite medans ni är borta. jag tror inte att läsarna klarar av ännu ett långt uppehåll. dom har precis kommit över det första uppehållet:) puss på dig och hare så bra



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: