2010-07-31
 23:00:02

Tillbaka.

Ber så mycket om ursäkt för de uteblivna inläggen. Kom hem från Grekland i torsdags och har helt enkelt inte fått tummen ur att återkomma till er kära läsare. Dessvärre gör jag inte det nu heller, är alldeles för trött och ska lägga mig och kolla film tills jag somnar. Case 39 blir det kvällen till ära. Flipp eller flopp, det återstår att se. Valde den mest med anledning av Bradley Coopers medverkan, såg nämligen A-team häromdagen och insåg att han är en väldigt bra skådespelare. Och det säger jag inte som maskering för att han är sjukt snygg. O nej. Eller..? =)

Återkommer i morgon med ett inlägg om resan och allt annat som kan tänkas vara av intresse. Då har jag definitivt tid att skriva eftersom Tobias tar en resväska, eller två, och flyttar till Jönköping.

By the way. Som ni kanske märkt så har jag bytt design, och den här gången orkade jag bara inte göra en egen. Det slutar alltid med att jag sitter i minst 3-4 timmar och det ids jag inte nu. Nej, jag tog det lätta före det svåra och hittade en gratismall på nätet. Tack till dig som har gjort den.

God kväll och på återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: