2010-11-22
 21:13:00

Enköping

Ligger i sängen på hotellrummet i Enköping. Inte världens finaste rum, men det duger gott och väl. Blev kvar på jobbet till strax innan kl 18, men jag var ju i och för sig inte där förrän 11.30. Tog cirkus 4 timmar att köra, och visst hade jag tur med vädret. Inget snökaos alls, bara lite lätt snöfall hela vägen. Dock lär det bli värre i morgon. Tydligen ska det bli totalt kaos och värst drabbas Jönköpings län. Som tur är har jag inte bråttom hem, i värsta fall missar jag träningen men hellre det än att köra av vägen. Tänkte försöka komma iväg rätt tidigt i alla fall så jag slipper köra mitt i natten.

Har tillbringat kvällen med lite CSI- och Criminal Minds-avsnitt. Köpte mig en sallad från ICA som smakade skit, så givetvis är jag snorhungrig nu. Dessutom är jag hysteriskt godissugen. Det är bara att bita ihop. Snön och kylan ute gör att jag knappast drar på mig en massa kläder för att leta efter nåt ställe som är öppet. I den här hålan (ursäkta alla Enköpings-bor) lär det ändå inte finnas något annat än någon tacky pizzeria. Behöver jag nämna att jag längtar ihjäl mig efter frukosten i morgon? Det är nästan så att jag tänker ställa klockan tidigare än vad jag behöver för att det ska vara så lite tid som möjligt kvar.

Avslutar kvällen med att slösurfa innan jag stänger för kvällen. Btw, ett låttips. Kanye West - All of the lights. Grymt bra.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: