2010-11-14
 10:46:00

Gameday

Sitter i bussen på väg till Eslöv. Match 12.30 står på programmet, och eftersom matchen är så tidig var även samlingen tidig. Gick upp 06.50, det borde vara förbjudet en söndag. Hämtade upp Linda på vägen och när Tobias lämnade av oss inträffade något bara min sambo är kapabel till. Trots att jag ordagrant sa "åk inte nu för min väska ligger i bak" hann jag inte mer än stänga dörren innan han drog. Och något skämt var det inte. Han stack verkligen och hans mobil låg givetvis kvar hemma. Jag och Boa (lagledare) drog snabbt bort mot lägenheten i hopp om att han åkt raka vägen hem. Halvvägs ringde dock Linda och berättade att han hade kommit tillbaka med väskan. Frågan är vad han har innanför pannbenet, och framför allt om han har bomull i öronen. Har hunnit med att käka god kycklingsallad och att vinna dagens frågesport med mitt lag beståendes av Ida och Sandra. Grymma var vi (även om vi inte trodde det själva). Återkommer senare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: