2010-11-09
 12:27:36

Halsont

Jag säger det igen, jag är ta mig fan lite halvsjuk jämt. Jag är inte hypokondriker, det vill jag poängtera, utan jag är snuvig eller nåt annat litet fjuttigt året runt. Nu verkar det åter vara dags för halsont men en massa gött, tjockt halsslem som följd. Ogillar't verkligen. Tror dock att jag ska vara förnuftig och hålla mig från träningen ikväll, får suga på den karamellen en liten stund till. Vill ju egentligen träna, men någon gång ibland måste man vara lite förnuftig.

För att summera sista dagarna snabbt så kör vi en liten lista.

♦ Match mot överlägsna serieledarna O/V Helsingborg. Bra match av oss men tyvärr blev det förlust med ett. Trist.

♦ Lagfest efter matchen i lördags. Kan glatt konstatera att jag har kommit till ett sjukt gött gäng. Alla är toppen.

♦ Tobias och herrarna vann matchen mot Rimbo i söndags. Är imponerad av Rimbo som trots att de inte kan spela handboll lyckas pressa de flesta lag. Man-man-försvar, gå-handboll, stillastående skott, filmningar och gud vet vad. Kan inte bli annat än imponerad, de gör vad de kan utifrån sina resurser.

♦ Handbollsträning igår och efter det träffade jag ett par som var intresserade av att köpa bilen. De bestämde sig för att ta den och i morgon ska vi träffas för att skriva avtal och fixa betalningen, dock blev priset lägre än vi hade hoppats på. Vi ville i och för sig bara bli av med den och gick egentligen inte mer än någon tusenlapp back.

På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: