2010-11-04
 16:11:00

Hey!

Ny design. Lite väl puttinuttig, jag vet. Men vad fasen, skit samma. Den kan få vara kvar några veckor i alla fall.

Har haft en rätt tråkig dag på jobbet. Min kollega är borta både torsdag och fredag så det är rätt ensamt. Nu vet jag vad jag har att se fram emot när han drar utomlands två månader i vinter. All by myself, kort och gott.

Gårdagskvällen spenderades hos Linda och Niclas och det bjöds på mycket gott fika. Dessutom styrde vi upp adventsfika. Vi är fyra par som ska ha hand om varsin advent och min+Tobias lott föll på den sista, det vill säga den fjärde. Då blir det ingen fika utan snarare ett rejält jäkla julbord. Dock ska jag allt komma på någon smarrig efterrätt att servera och glöggen är given. Annars fick vi (läs jag) äran att göra julskinkan och omelett med champinjonsstuvning. Dessutom ska alla köpa två julklappar var, och sen har Bea någon julklappslek som tydligen går ut på att man ska sno åt sig så många klappar som möjligt. Kommer säkerligen bli jätte mysigt.

Strax bär det av till träningen för ännu ett pass. Ber till högre makter att kroppen (ja, typ knät) känns på topp igen. Efter träningen bär det av hemåt (såvida det inte blir fika, det ryktas om det) för att fixa ihop lite hamburgare och slänga i en toning i håret. Utväxten är påtaglig och behöver åtgärdas snarast. Dock är det första gången någonsin jag ska försöka tona håret på mig själv, hur fasen ska det gå till?!

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: