2010-11-25
 09:42:32

Lugnet före stormen

Såväl idag som igår har det varit extremt lite att göra på jobbet. Försöker komma på saker att göra för att sysselsätta mig med någonting i stället för att bara sitta och vänta på att få något att räkna på, dock är det inte det lättaste. Har sorterat alla mina papper typ tusen gånger, letar efter info om branschen för att hela tiden lära mig mer och frågar Mattias om en massa senarion som kan hända när jag blir kvar här själv. Han åker ju nämligen utomlands i två månader, så från och med måndag blir jag själv här och lär få fullt upp. Ska sköta mina egna sysslor plus merparten av hans. Vissa dagar blir det säkert lugnt och vissa dagar lär jag få jobba häcken av mig för att hinna. Återstår att se.

Någon som har ett bra fördriva-tiden-tips?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: