2010-11-24
 09:46:48

Snökaos

Kom hem helskinnad igår efter ett antal timmar i bilen. Sista biten var det totalt snökaos. Mellan Linköping och Jönköping gick det i 50 km/h på sin höjd. Bilar låg i dikena titt som tätt och polisen fick dirigera trafiken, dessutom var bara en fil plogad. Givetvis fanns det ändå idioter som skulle köra om, trots att de knappt kom framåt i innerfilen. Kan inte folk bara lugna ner sig.

Är tillbaka på jobbet och hade en del att göra nu på morgonen. Är dock klar med det som halkat efter och tyvärr verkar det vara stendött med nya ordrar och förfrågningar, så vi sitter här och försöker klura ut vad vi ska sysselsätta oss med.

Ikväll blir det en lugn hemmakväll med lite städning, matlagning och serietittande. Hade behövt träna eftersom jag missade såväl måndagens som tisdagens träning, men inte tänker jag ge mig ut i det här vädret. Får leta upp min core-DVD hemma och köra det 30-minuterspasset samt lite annat smått och gott. Man tager vad man haver så att säga. Tänkte eventuellt börja baka lite julgodis också, eller så tar jag det i helgen. Fixar till ett inlägg sen med vad jag har tänkt mig.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: