2010-11-30
 15:03:17

Tiden susar förbi

Nu blev det en sådan där ofrivillig bloggpaus igen. Jag glömmer helt enkelt!

I söndags var vi hos Linda och Niklas och käkade lite julmat. Årets första skinkmackor slank ner och dessutom drack vi glögg, åt julgodis samt gröt. Var rätt proppmätt när vi gick hem vill jag lova.

Gårdagen innebar första dagen utan Mattias på jobbet. Visst är det en aning ensamt, men jag behövde i alla fall inte jobba ihjäl mig (vilket jag trott och även drömt mardrömmar om). Det har flytit på i ett behagligt tempo och jag har någonting att göra i stort sett hela tiden. Det är en jäkla utmaning att klara allt själv, men ibland måste jag faktiskt ta hjälp. Tur att jag har så goa och hjälpsamma kollegor nere i Landsbro.

Träning som vanligt igår kväll. Väldigt lugn och behaglig sådan, kroppen var bra slö så det var tacksamt.

Till helgen ska jag förmodligen med Tobias till Borlänge. De spelar junior-SM där och han har ett dubbelrum själv på hotellet så antagligen åker jag med. Det som talar för är att sova på hotell och hotellfrukosten, men det som talar emot är att det är en jäkla bit att åka samt att vi har lagfest på lördag. What to do? Blir förmodligen Borlänge.

Ikväll väntar träning men först ska jag hem och städa samt äta tacos efter jobbet. Ogillar verkligen den sena träningen på tisdagar mellan åtta och tio. Tyvärr är det inget att göra åt, det är bara att ta det liksom.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: