2010-11-03
 14:21:46

Tok-trött

Har varit jäkligt morgonpigg det sista, men däremot skulle jag kunna gå och lägga mig kl 20 varenda kväll. Så sjukt trött är jag hela tiden. Dessvärre (egentligen inte dessvärre eftersom jag valt det själv) har vi ju träning 4 kvällar i veckan, så det här med tidig sängång fungerar ju inte riktigt. Nåväl, sova kan jag göra när jag blir äldre.

Det spelades ju match i Skåne mot Lågan i söndags. Tyvärr förlust och tyvärr en skitmatch från såväl mig som resten av laget. Tycker bara det är våran målvakt Rebecca som får godkänt, utan henne hade vi åkt på storstryk. För egen del slog jag i knät i en annan tjejs knä (givetvis en motståndare, är inte så dum att jag krockar med en medspelare, även om jag lyckades skjuta våran mittsexa Madde i huvudet) och det vill inte riktigt släppa, har fått stå över vissa saker på träningarna måndag+tisdag och det gillar vi inte. Inte alls. Hoppas det släpper tills nya matchen på lördag. Då möter vi serieledarna hemma och spelar vi inte bättre så kan det bli pinsamt. Därför tycker jag att vi spelar grymt, okej?

Efter jobbet idag väntar besök hos optikern. Ska prova ut nya linser. Hoppas de är bättre än de jag haft sista året. Hur som helst är jag i akut behov av ett par, lyckades nämligen paja sista paret i lördags INNAN matchen. Tror ni jag såg nåt på matchen, eller att jag har sett nåt de två senaste träningarna? Inte det lättaset med två vänsterlinser inne. Måste helt enkelt börja vårda linserna bättre, de är alldeles för dyra för att göra sönder titt som tätt. Försökte tjata till mig endagslinser, men tyvärr görs inte de i min styrka. Typiskt.

Efter optikern bär det av till Niclas och Linda. Onsdagsfika står på tapeten och det ska bli himla mysigt. Dels för att jag aldrig har varit hemma hos dem, och dels för att jag inte har fikat på år och da'r.

Bilförsäljningen rullar vidare. Fick precis ett mail på helt sjukt dålig svenska från en Charlie. Det visade sig att han ville skeppa bilen till England, han ville betala mer än den ligger ute för, han ville betala via internationell betalningslänk och han ville inte ens se bilen innan. Hans agent skulle hämta den. Det luktade ju bedrägeriförsök lång väg så jag googlade hans mail. Dra på trissor om jag blev förvånad (eller inte) när jag på en blogg (Scammers List) hittade hans "namn" och e-mail. Går folk verkligen på sådant?

På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: