2010-10-09
 20:39:50

30 seconds to mars


Sen jag var liten och slaviskt följde Mitt så kallade liv med Jared Leto, i en av huvudrollerna, har jag varit helt såld på honom. Han var (kanske även är bortsett från den inte alltför fagra, rosa tuppkammen) så förbannat snygg. Hur som helst har ju han varit med i bandet hur länge som helst, men jag har aldrig vågat lyssna på dem i tron om att jag kommer bli så fruktansvärt besviken. Fick för mig att jag läste i någon tidning för en herrans massa år sen att bandet var katastrofalt dåliga och en stor flopp. Ack så fel jag hade. Bandet är grymt, låtarna är grymma och framförallt så kan han ju, mot alla odds, sjunga riktigt jäkla bra live. Här kommer en av favoriterna.

 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: