2010-10-09
 09:51:59

Getting better

Nu börjar feber och allt äntligen ge med sig. Hade 37,4 nu på morgonen, och enligt mig är det knappast feber. Halsen är en aning bättre, hostar som en dåre och är så hes att man inte hör vad jag säger. Har dessutom ett totalsvullet vänsteröra. Inte utanpå, det är liksom igentäppt inuti. Hur som helst är jag praktiskt taget döv på det örat, tur då att jag har ett till. Idag måste jag ut och göra någonting. Har knappt varit utanför dörren sen i måndags. Först blir det en tripp till A6. Tänkte beställa nya joggingskor nämligen. Efter det blir det mat på IKEA och inhandling av en ny matta och lite småsaker. Efter det följer handboll då mina nya lagkamrater möter Kalmar hemma. Måste dessutom storhandla efter det, har ingenting här hemma. Tobias ska på HV-AIK ikväll så jag käkar väl nåt gott och kollar nån ny film. Precis som igår då deg blev pizza, Stomp the yard: Homecoming och Day and Knight. I morgon har Tobias och resten av herrlaget äntligen hemmapremiär. Svårast möjliga motstånd i form av IFK Ystad. Men ey, jag är optimist! Allt kan hända.. Nu blir det frukost. Ett glas te, ett glas varm o'boy (är så sjukt sugen på det) och rostade mackor med ost. Götteligött. Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: