2010-10-04
 20:08:53

Någon som säljer immunförsvar?

Återigen ett komprimerat inlägg, orkar inte ta fram datorn. Mådde lite halvkasst när jag gick till jobbet i morse. Tänkte att det går väl över under dagen, men givetvis inte. Härdade dock ut och gjorde klart det som fanns att göra, gick dock hem en timma tidigare då jag var totalt svimfärdig och såg i kors. Får försöka ta igen den timmen senare i veckan. Raka vägen hem och sängläge resten av dagen. Har kurerat mig så gott det går med alvedon, nässpray och te med massa citron i. Tyvärr blir halsen bara sämre. Det känns dessutom som om jag har hög feber, men termometern visar "bara" 37,9. Någon träning blev det inte idag och som vanligt har jag världens ångest för det. Något jag kommer ha way more ångest över är om jag måste stanna hemma från jobbet i morgon. Hoppas innerligt att febern är borta, eller i alla fall lite lägre, så jag slipper sjukanmäla mig. Finns det något värre på ett nytt jobb? Nu blir det Ullared och fortsatt tedrickande. På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: