2010-10-07
 16:28:53

Never been better


När det gäller rubriken så är det en stor fet lögn. Jag har varit sjuk många gånger i mitt liv, och jag har dessutom varit riktigt bakfull många gånger i mitt liv. Den här veckan har dock varit värre än alla de tidigare sjuktillfällena och bakfyllorna tillsammans. Sanna mina ord. De sista fyra dagarna har inneburit konstant hög feber, halsont utan dess like så jag knappt kan äta, flertalet spyor och helvetisk spränghuvudvärk. Nu är jag faktiskt riktigt bra jämfört med tidigare, har ju faktiskt "bara" ca 38 i feber, så ont i halsen att jag inte kan svälja och normal huvudvärk. Nåväl, det går åt rätt håll i alla fall.

Morgondagen är förhoppningsvis sista dagen hemmaliggandes. Vill ju kunna gå och kolla på mina nya lagkamrater när de spelar mot Kalmar på lördag. Dessutom har Tobias och hans killar hemmapremiär på söndag. Har så sjukt dåligt samvete för att ha legat hemma hela veckan. Missar alla träningar den här veckan (och match givetvis) och jobbet tisdag till fredag. Inte så värst skoj när man är nyanställd och dessutom har provanställning. Hoppas innerligt att jag inte blir sjuk mer på minst ett halvår nu, det är långt i mina sjukmått mätt. Kan i alla fall konstatera, med handen på hjärtat, att jag bra hellre hade jobbat 100000% i stället för att ligga hemma.

Som ni förstår finns det inte så mycket mer att berätta när allt man gör på dagarna är att sova, knapra alvedon och bafucin, gå på toaletten, äta lite om man kan, titta på tv och duscha (pga den helt underbara feberfrossan).

Nej, nu återgår jag till tv:n.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: