2010-10-13
 21:40:15

Radiance

Har haft en go, träningsfri och lugn kväll alldeles själv här hemma med missarna. Tobias har dubbla träningar på onsdagar samtidigt som jag är träningsfri, och det gör mig absolut ingenting. Det är skönt att vara för sig själv ibland. Har egentligen inte gjort någonting sen jag kom innanför dörren förutom att kolla One Tree Hill och CSI:NY. Givetvis med en paus för obligatoriska (de dagarna jag är hemma) Halv åtta hos mig. Jäklar, det vore skoj att vara med där själv. Inte för att jag lagar tillräckligt god mat, utan snarare för att det är så kul att laga mat till andra. Hur som helst hade jag aldrig klarat av hela grejen med tv, men man kanske skulle samla ihop ett gäng kompisar och köra det med. Frågan är när man ska ha tid med det mellan handboll, jobb och andra bestyr. Dock tål det att tänkas på. Natürlich.

Genomförde min första träning igår på typ 1,5 vecka. Det gick bättre än vad jag trodde men det blev lite välbehövliga pauser här och där med hostattacker. Orkade inte speciellt mycket, men det gör jag ju i och för sig inte annars heller. Haha, tränad som en soffpotatis är ett faktum.

Jobbet har gått bra och i morgon blir jag alldeles ensam då min kollega Mattias drar till Stockholm. Har lovat att sköta hans telefon hela dagen och det är lite småpirrigt vill jag lova. Herregud, jag känner mig inte alls redo att prata med kunder. Nåväl, det är väl bara att ta tjuren vid hornen. På fredag blir det som vanligt en tur till Landsbro. troligtvis senare än normala kl 06.00 eftersom Mattias är hemma sent från Stockholm i morgon. Hoppas bara att vi inte blir kvar för länge, vill för en gångs skull hinna hem till träningen i fall jag ska spela på söndag. Hoppas på att jag blir uttagen, men jag förstår om jag inte blir det eftersom jag har varit sjuk och inte tränat.

I morgon väntar lunch med min älskling. Passar på när jag ändå är själv och byter ut den normala 15 minuters lunchen till 1 timma. Går ändå inte hem mellan jobbet och träningen i morgon så då kan jag vara kvar längre än vad jag brukar. Hoppas att jag lyckats övertala Tobias att äka thaibuffé, men tydligen åt han det igår så han är lite svårflörtad. Tror dock att jag lyckas övertala honom som alltid :)

Nu blir det faktiskt till att packa träningsväskan, tvätta bort sminket och lägga sig. Är helt slut och tänkte att jag ska få 9 timmars sömn i natt. Det är grejer det.

By the way. Det blir nog till att köpa Britneys nya parfume Radience till helgen. Hennes brukar vara bra, till skillnad från många andra kändisars. Hoppas på att den luktar gott, men jag är nöjd om den luktar hälften så gott som flaskan är snygg. Sinnessjukt cool.



So long.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: