2010-10-27
 21:26:31

Så jävla bra!

Trots deppig dag igår pga den hysteriskt dyra bilreparationen mår jag toppen. Anledningen? Vi har en ny grym bil, Tobias och resten av Hallby spöade (bokstavligen) topplaget Stavsten borta med 11 bollar (sjukt bra gjort!) och jag har en ny favoritlåt. Daniel Adams-Ray med Gubben i lådan. Jag ska banne mig köpa hans skiva när den släpps. Det var inte igår jag köpte en skiva, har nog rentav inte gjort det det här milleniet.

I morgon väntar jobb i Landsbro i stället för på fredag. Med andra ord ringer klockan 05.35, mindre skoj. Dock är det gott med sovmorgon på fredag i stället. Är själv på jobbet så jag ska kolla med min älsklings-coach (syftar på Tobias, och ingen annan coach) om han vill luncha med mig. På kvällen blir det som vanligt träning med underbara lagkamrater. Förhoppningsvis går den bättre än igår då alla var under isen, milt sagt.

På lördag kommer förhoppningsvis mamma och pappa hit. Mamma var sugen på IKEA och dessutom har de inte varit här sedan de hjälpte oss och flytta.

Enjoy!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: