2010-10-18
 20:29:41

Weekend

Sitter här i hallen, efter min egen träning, och väntar på att Tobias träning ska vara klar. Var liksom ingen idé att åka hem emellan, eftersom jag hade fått hämta honom. Och handla hade jag tänkt att göra men jag orkade bara inte. Tar det på onsdag när det inte är någon handboll. Träningen gick rätt okej idag, dock inte mer. Knät gör sig påminnt ideligen och konditionen är inte på topp. Som tur är hår det framåt i alla fall. Jobbigt om det hade varit tvärtom, liksom. Jobbet gick förbannat segt idag pga datahaveri. Inga telefoner och datorer fungerade, och vi kan liksom inte göra någonting utan. Så jag har jobbat småstunder, och utöver det spelat spel på datorn. Känns dumt på arbetstid, men vad ska jag fördriva tiden med liksom? För att kort summera helgen så har det varit en lugn fredag och lördag med promenad, god mat och shopping med Tobias. Igår följde jag med på Hallbyherrarnas bortamatch i Uddevalla mot Kropps. Pappa kom dit och gjorde mig sällskap. Tyvärr förlorade de, trots ledning flertalet gånger under matchen. I morgon väntar jobb, synundersökning för nya linser och träning. Nu blir det raka vägen till ICA för handling av något som går att äta direkt plus något att ha till lunch i morgon. Är sjuuuukt hungrig. Bye, bye.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: