2010-09-14
 20:59:32

Enköping/Västerås


La mig precis i sängen här på hotellet i Västerås. Kommer inte ihåg om jag skrivit det tidigare, men jag är alltså i Enköping och jobbar måndag till torsdag den här veckan. Och det enda hotellet som finns i Enköping är fullt så jag bor i Västerås. That's it, inga konstigheter.

På jobbet har det gått bra, har det inte speciellt stressigt utan allt går sakta framåt. Skulle väl i och för sig kunna säga att det går i snigelfart jämfört med de två tidigare veckorna, men jag klagar inte. Det är nog bra att få lite tid att smälta allt på helt enkelt. 

Har hunnit med en middag ute med mina två kollegor, Anders och Patrik, i Enköping. Baconlindad fläskfilé med massa goda grönsaker, rödvinssås, bearnaisesås och potatisgratäng. Grymt gott. Blir även lunch ute varje dag, och jag är ju inte den som väljer det nyttigaste alternativet. Snarare tvärtom. Igår blev det hamburgertallrik och idag gräddstuvad pyttipanna. Ja, ni hör ju. Lägg till två luncher, två hotellfrukostar (som återstår) och en påse lösgodis samt ett par burkar Coca-Cola till det. Kan evetuellt boka av tågbiljetten på torsdag och rulla hem i stället.

Är fortfarande totalt slut efter den tidiga uppgången igår (04.30) så det blir till att sova direkt efter Idol. Hade tänkt se bundesligamatchen på TV4Sport men tyvärr tillhandahåller inte hotellet den kanalen. Osis. Det får bli jag, iPoden och upplösningen av Paganinikontraktet i stället.

Först måste jag bara lyssna på nya f.a.v.o.r.i.t.l.å.t.e.n, Erase med Kid Cudi & Kanye West. Refrängen är utom denna värld. Sinnes. Sjukt (använder det uttrycket rätt frekvent nu för tiden, jag vet).

På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: