2010-09-28
 19:49:26

Tisdag


Bloggandet går sådär nu va. Har inte riktigt tid på veckorna och när tiden väl finns har jag ingen ork att komponera ihop nån käck text. Synd, men så är det. Har dock en toppen idé, och den är så att när min iPhone äntligen dyker upp i brevlådan så fixar jag en wordpress-blogg så att jag kan blogga från mobilen. Blir mycket enklare och smidigare, och framförallt blir det mindre bökigt då jag slipper plocka fram datorn vareviga gång. Det är största anledningen till att inläggen kommer så sällan i dagsläget. Så nu vet ni, bloggandet blir mer frekvent om den vecka eller två.

Planerna för pågående vecka är få. Som vanligt är det jobb som gäller och lite handbollsträningar. På lördag tar jag och Tobias bilen till Uddevalla för att hämta vinterdäcken till bilen (eftersom vi troligtvis ska försöka sälja den och köpa en ny) samt kolla på handboll. Damerna spelar mot Heid och herrarna mot Önnered. Riktigt bra matcher förhoppningsvis. Blir kul att hejja på tjejrna desutom. Och Tobias måste ju analysera sina konkurrenter, givetvis.

Nu blir det forsatt tittande på Halvåtta hos mig med Tobias (som har gått och blivit sjuk) och därefter väntsr Idol innan jag stupar i sängen.

Sayonara.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: