2012-08-01
 11:16:43

Augusti

Så vart augusti här. Sinnessjukt, vart i hela friden tog tiden vägen?! Thilda är 6 veckor på fredag. Fatta! 6 jäkla veckor. Snacka om att tiden går fort. Hur som helst multitaskar jag i skrivande stund. Kollar Norge-Sydkorea på SVT-play samtidigt som jag rullar vagnen fram och tillbaka med foten. Det mina vänner, är bara en kvinna förunnat. Två saker samtidigt. Får väl gå och koka mig ett par ägg till frukost nu och äta ihop med lite kalkon och avokado. Lite skillnad mot min vanliga frukost. Dubbel portion havregrynsgröt med banan och kanel eller 4 rostade mackor och ett stort glas O'boy (vill tillägga att mina frukostar oftast smälls ihop med lunchen, kan inte äta direkt efter jag gått upp). Kan lova att det blir det sistnämnda på min svullardag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: