2012-08-05
 23:11:00

Egentid

Tvätt, städ, promenad, film, mathandling. Där har ni min dag. Smet iväg till Maxi när Tobias kom hem från jobbet. Skönt med lite egentid även om jag älskar att vara med Thilda. Väl hemma gav jag mig på kattlådorna. Skrubbade som en tok och bytte sand. Det luktar nämligen nåt så fruktansvärt äckligt i vår lägenhet titt som tätt. Och jag ville bara kolla så att det inte var kattlådorna. Och det var det inte. Måste ringa hyresvärden i morgon. Verkar som om stanken kommer från handfatet och/eller toalettstolen. Lukten är vedervärdig och vädra kan vi inte göra eftersom det inte finns några fönster på toaletten. Verkligen värdelöst. Något måste i alla fall göras, vill snart inte ta hem gäster. I morgon väntar mammasamtal på BVC, vad det nu innebär. Får hur som helst ställa klockan eftersom vi ska vara där 10. Då brukar vi knappt ha vaknat normalt sett. 😊 Ska även bli kul att se hur lång Thilda är nu, och hur mycket hon väger. Känns som om hon växt till sig ordentligt det sista.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: