2012-12-18
 21:06:19

Besiktning

Läkarundersökning på BVC-besöket idag. Inga plumpar i protokollet, allt såg prima ut. Skönt!

Annars har vi besökt A6 och Ikea jag och Thilda. Ovanligt va? Började dessutom med frukost på Ikea tillsammans med Tobias. Den är ju helt okej för att vara så billig. Varken mer eller mindre.

Resten av dagen har vi spenderat i soffan framför bland annat säsongsavslutningen av Homeland och The Dark Knight Rises. Tobias kom hem med en MacBook och AppleTV igår. Riktigt bra grejer!

Över till nåt helt annat. Thilda har ju sovit mellan mig och Tobias fram tills nu. Vi har inte ens testat hennes säng, jag har varit för bekväm med att ha henne bredvid mig helt enkelt. Igår slog vi dock till och lade henne i sin säng efter att hon somnat hos mig i soffan. Och dra mig baklänges vad bra det gick! Hon sov från 21 till 8, då jag fick väcka henne eftersom vi skulle till BVC, utan att vakna en enda gång. Ropar dock inte hej än, det var kanske bara en lyckoträff. Återstår att se i natt. Hur som helst kändes det väldigt konstigt att helt plötsligt kunna utnyttja hela sängen igen. Ingen var nog gladare än Nicky som kunde breda ut sig mellan oss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: