2012-12-09
 22:40:02

Trubbel

Bloggappen fungerar inte så jag höjer ett varningens finger för att inläggen kan bli få tills problemet är fixat. 
 
Har haft en riktigt bra helg. Julgodisbak med Elin, Ella, Ida och Charlie. Sedan besök av Jenny och Andreas hela helgen. Vi har kollat handboll, ätit gott och bytt däck på Tobias bil. Tur de hjälpte oss två som har tummen mitt i handen. Idag har vi även hunnit med fika hos Ida och Niklas samt Hallbymatch.
 
Thilda har helt plötsligt börjat med napp. Idag blev det även premiär för välling innan  läggdags, och jag hann knappt lägga ner henne innan hon däckade. Så skönt med tanke på att hon alltid har ammats till söms tidigare. Nu kan Tobias dra sitt strå till stacken. Dessutom skämmer hon verkligen bort oss. Hela nätter utan käk och uppstigning runt 9-10. Jo jag tackar jag.
 
Veckan som kommer innehåller många trevliga saker. Babygruppen, hämta nya bilen, julklappsinköp, mammahäng hos Elin, dop och Boråsmatch. Skoj!
 
Natti natti.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: