2012-06-09
 18:24:30

It's alive!

Gör ett försök att dra igång bloggen igen. Mest för min kära mammas skull, så hon kan hänga med i vår kommande familjemedlems framfart. Kanske finns det någon mer som finner det underhållande att läsa om min och mina närmastes vardag. Välkommen att bli beroende..!

Det är nämligen tänkt att jag och Tobias ska bli föräldrar 28 juni, men egentligen kan ju den lilla krabaten få för sig att komma när som helst. Feel free to surprise us, kan man väl säga.

Vänta er inga stordåd, men något litet inlägg ska jag väl kunna få till då och då. Finns även på twitter, hellgren1987, för den som är intresserad.

Nu väntar Tobias nya grill på att få sig en omgång. Antar att jag får gå ut och tända den så det är klart när han kommer hem från jobbet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: