2012-11-13
 22:59:11

2012.11.13

Nu är det mesta klart inför dopet. Kvar att göra är att välja psalmer, prova dopklänning och ha dopsamtal, men maten efteråt är i alla fall fixad. Min fadder äger nämligen en restaurang i Lidköping, så det blir buffé och tårta där. Skönt att slippa tänka på det själv, det är värt det även om det blir lite dyrare.

Hämtade ut mina lagade glasögon idag. Hade tur så det gick på garantin. Fint när man själv trampat sönder dem. Hann dock inte berätta det när jag lämnade in dem. De frågade inte och sa snabbt att det går på garantin, då får de skylla sig själva. Hur som helst var jag och Thilda på A6 utan att spendera en endaste krona. Har förmodligen aldrig hänt tidigare.

Försökte mig även på att laga Flygande Jacob idag. Får nog säga att jag lyckades, och med tanke på att det är världens enklaste recept så var det väl tur.

Kvällen har spenderats på BVC för andra och sista tillfället i HLR-kursen. Den har helt klart varit mycket givande.

Nu stämplar vi ut för idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: